Wil je een face-to-face-training? Of liever een training op afstand? Beide is mogelijk bij Eduvision! Onze trainingslocaties bieden voldoende ruimte om de voorgeschreven 1,5m afstand te houden; ook alle overige RIVM-voorschriften leven we nauwlettend na. Kies je voor een virtuele training, dan schakel je online direct met de trainer. Daarbij bieden we je vanzelfsprekend de kwaliteit die je van ons gewend bent. Bel ons om te horen wat we hierin voor je kunnen betekenen.

Whitepaper 5 competenties om klantgericht te ondernemen

Waarom deze whitepaper?

Dit whitepaper geeft antwoord op de vraag: Wat moet ik veranderen in mijn organisatie om omnichannel klantervaringen te kunnen bieden?

Een betere klantervaring is miljoenen euro's aan jaaromzet waard, en leidt tot additioneel revenu van incremental sales, hogere klantretentie en verhoging van het aantal nieuwe klanten geworven door word-of-mouth.

  • Wat is een omnichannel klantervaring?
  • De klantlevenscyclus en marktoriĆ«ntatie
  • Customer experience management
  • Omnichannel competenties
  • Uitgebreide mogelijkheden voor extra effectiviteit

Whitepaper aangeboden door: CRM excellence.

Download Whitepaper

Downloaden
Hartelijk bedankt, uw aanvraag is ontvangen. U ontvangt de whitepaper binnen enkele ogenblikken in uw e-mailbox. Er is iets mis gegeaan, probeert u het alstublieft opnieuw.
Wij respecteren uw privacy